Сучасний та прогрпсивний журналіст має наслідувати тенденції світових мас-медіа. Робота сучасного журналіста в соціальних мережах є важливим аспектом як для власного інформування,так в для популяризації свого контенту серед реціпієнтів. Соціальна мережа Instagram має велику кількість специфічних функцій, що відрізняє її від інших платформ. Саме тому для ефективності роботи на даній платформі, потрібно слідкувати та дотримуватися усіх функцій, адже вони мають тенденцію надзвичайно стрімко змінюватися та покращуватися. Відтак, щоб досягти ефективного результату у просуванні свого матеріалу, потрібно дослуджувати та аналізувати увесь інструментарій Instagram .
Журналістика в соціальних мережах є однією з ознак демократичного суспільства, а також запорука успішності, тому що кожеа сучасна людина є користувачем тієї чі іншої соціальної мережі.
Створюючи власний акаунт в Instagram, журналіст повинен розуміти, що інформація яка подається в нього на стрінці має відповідати його цільовій аудиторії. Відтак, перед тим як створити профіль в даній соц.мережі, необхідно задати собі декілька питань. «Чим я відрізняюсь?», «Чому мені мають довіряти?», «Яку проблему я вирішую?».
Також слід пам‘ятати, що фото в Instagram грає першорядну роль, воно приваблює читача, а текст-другорядну. Фотографія має відповідати тексту розміщеному під нею.
Таке співвідношення викликатиме довіру до вашого блогу та інформуватиме аудиторію,що є важливим для журналіста.
Автор: Даша Гуленко, спеціально для сайту "Журнал Житомира"