Перейдемо до захисту тіла. Як правило це або цілісний комбінезон або окремо мотокуртка і Мотоштани. З точки зору захисту мотоциклетний одяг несе дві основні функції: захист від ударів і захист від тертя. І удари та абразивний вплив при аварії найчастіше припадають на наступні точки: спина, плечі, лікті, стегна і коліна. Захист на цих місцях абсолютно необхідний. Мало того, що ці місця часто страждають при аварії – як правило їх пошкодження мають дуже серйозні, часто незворотні наслідки для здоров'я. Рідше страждає куприк, зад, гомілкова кістка і ребра. На цих місцях захист вкрай бажана.
Захисні елементи бувають двох основних типів: тверді й м'які. Класичні тверді елементи складаються з двох шарів. Міцний і пружний пластиковий шар, приймає удар і розподіляє його по великій площі. Що знаходиться під ним м'який амортизувальний шар гасить енергію удару.
Більш сучасні елементи, що набирають останнім часом популярність, складаються з гелеподібного матеріалу, який в нормальному стані м'який, а при ударі по ньому "твердне", поглинаючи енергію. Такі елементи дуже комфортні і практично непомітні при носінні, проте володіють хорошими протиударними характеристиками.
За яким би принципом не був виконаний захисний елемент, при аварії важливо, щоб він нікуди не змістився, а залишився на місці. Для цього захист повинен досить щільно притискатися до тіла зовнішнім шаром одягу
Або захист повинна утримуватися якимось іншим способом (як, наприклад, наколінники/налокітники на липучках). При виборі мотоекіпіровки обов'язково потрібно враховувати цей момент.
Для захисту від тертя асфальтом, в куртці та штанях обов'язково повинен бути зносостійкий шар. Як правило, це або шкіра, або кевлар (або аналогічний матеріал). Шкіра краще чинить опір тертю, ніж кевлар. Однак, в міських умовах часто краще вибрати текстильну екіпіровку в силу її практичності.