Для того, щоб ваш сайт став впізнаваним і відвідуваним, він потребує просування. Просування сайту компанії - процес досить трудомісткий і тривалий. Але якщо правильно підійти до цієї справи, то можна домогтися дуже непоганих результатів, особливо якщо вам допомагають
просування сайтів Львів.
Просування сайтів: як просувати та з чого почати
Насамперед просувний сайт необхідно зареєструвати в Яндекс. Вебмайстрів і Google Search Console. Це потрібно для того, щоб пошукові системи змогли побачити сайт і проіндексувати його.
Далі встановлюємо і підключаємо Яндекс.Метрику і Google Analytics. Це дозволить вам побачити детальну статистику відвідувань і поведінку користувачів на сайті. Також можна додатково встановити на сайті лічильник LiveInternet. Вся річ у тому, що найчастіше дані статистики можуть мати розбіжності. А так ви зможете отримувати більш вірогідні відомості.
Оцініть ефективність сайту
Для цього можна використовувати SerpStat. З його допомогою ви дізнаєтеся, по яких запитах ранжирується сайт в Гуглі і Яндексі, які позиції займає в пошуковій системі, і як часто відбуваються переходи. Існує безліч подібних сервісів. А в деяких можна навіть отримати інформацію про своїх конкурентів. Користуватися ними потрібно не тільки на початковому етапі просування, але і протягом усього періоду існування сайту.
До технічних помилок відносяться:
- Некоректно заповнений файл robots. txt. В такому випадку пошукові системи просто не зможуть проіндексувати сайт.
- На сайті в обов'язковому порядку має бути присутня карта сайту (sitemap.xml).
- Якщо сторінки продубльовані, видаліть дублі, і дублюючий контент. Для пошуку дублів можна використовувати безкоштовний сервіс Xenu.
- Зверніть увагу, як довго завантажується сайт. Завантаження повинно бути швидким. Тривале завантаження негативно впливає на ранжування сайту. Також це призведе до спаду відвідуваності, оскільки відвідувачі будуть закривати ваш сайт, не дочекавшись його завантаження. Основними причинами довгого завантаження може стати наявність важких графічних об'єктів на сайті.
- Title і description повинні бути коректно заповнені. Title - це заголовок. А description - опис. У них в обов'язковому порядку повинні бути включені ключові фрази.
Проведіть технічний аудит сайту, щоб виявити наявність помилок, оскільки через них навіть найкорисніший і цікавий сайт може не потрапити в ТОП видачі.