Сучасна транспортна логістика регулює організацію різних видів вантажоперевезень. Кожен з них вимагає особливого підходу. Але, серед різновидів транспортування є відносно прості доставки, де використовується один вид транспортних засобів, а також більш складні.
Інтермодальні перевезення відносяться до останньої категорії. Вони потребують відразу кількох видів транспорту, кожен з яких долає певну ділянку маршруту. Спробуємо розібратися в основних нюансах організації таких перевезень, а також дізнаємося про їх особливості.
Вантажоперевезення такого типу часто плутають з мультимодальною доставкою. Але, ці два варіанти відрізняються між собою багатьма рисами. Інтермодальне транспортування здійснюється кількома видами транспорту, а в самому процесі беруть участь кілька перевізників. Контроль над переміщенням вантажу теж поділяється між кількома експедиторами.
Попри досить складну процедуру, інтермодальні вантажоперевезення мають вагомий плюс. Дії учасників ланцюжка заздалегідь узгоджуються, а для переходу на наступний етап не потрібно укладення нового договору. Всі нюанси організації в такому випадку вирішує транспортно-логістична компанія. Співробітники використовують комплексний підхід, та беруть всі турботи по організації на себе.
Від клієнта потрібна детальна інформація про вантаж, терміни та бюджет, а логісти забезпечують відправку вантажу і його прибуття в пункт призначення. Стандартна схема таких вантажоперевезень передбачає прибуття партій товару на залізничному або морському транспорті в країну, а вже потім переміщення посилок в її межах автомобілями.
Зазначені види доставок схожі між собою. Серед спільних рис можна виділити:
Що стосується основних відмінностей, то співробітники транспортно-логістичної компанії Logistic Plus виділяють відповідальність, кількість залучених компаній, а також оформлення вантажу.
Мультимодальні перевезення організовує одна компанія, а для інтермодального транспортування замовник може залучати декількох підрядників. Відповідальність теж розподіляється по-різному. У першому варіанті її несе один оператор, а в разі інтермодальної доставки її поділяють між собою учасники ланцюжка.