Сьогодні: Пн, 29-04-2024    01:11:41
Житомир » Новини » Культура » 2011 » Март » 25 » 18:57:02

МЗС витратив $ 100 тисяч на імідж України. Спритко і Гарнюня - нові символи країни

25-03-2011, 18:57:02 2339 Коментарі 0 Читать на русском

МЗС витратив $ 100 тисяч на імідж України. Спритко і Гарнюня - нові символи країни
Міністерство закордонних справ замовило приватній компанії стратегію поліпшення реноме України в Європі Поліпшення іміджу країни за кордоном буде коштувати 100 тисяч доларів з державного бюджету.

У четвер, 24 березня, піарники нарешті показали, чим же ми будемо дивувати світ.

У компанії визнали, що головні стереотипи про Україну, що склалися в світі, це - погана екологія, корупція і дешевий секс-туризм. Але про них будемо мовчати. Головна мета, відзначають піарники, не задовольнити якісь існуючі стереотипи, а знайти щось нове.

Зокрема, розроблені образи "Спритко" і "Гарнюня". Він - активний і сміливий, вона - красива і незалежна. Виконано в стилі японського аніме - з великими очима. Такими, вважають розробники, європейці і повинні представляти українців.

Однак, щоб європейці не подумали, ніби українці з мультиків, є інший варіант. Над логотипом «Україна» летить чоловік. Один - у діловому костюмі, інший - на вигляд турист. Підпис знизу переконує, що ми дуже швидкі.

У той же час будуть піарити Україну і справжні українці. Популярним співачкам запропонують виступити в незвичному образі. Вишуканим мовою вони розкажуть про різні аспекти потенціалу України - від економічного до туристичного.

Державну стратегію ТСН випробує на відомому політтехнолозі. Сергій Гайдай каже: втеча від негативних асоціацій про Україну - все одно що брехня. Вилізе боком.

"Фактор, за яким обирали - це красиві жінки. Для нормального європейського чоловіка це однозначно сексуальний об'єкт ... Якби ставилося завдання змінити імідж, я б вибирав не красивих, а тих жінок, які чогось досягли в чоловічій зоні", - відзначив політтехнолог.

У МЗС, натомість, стратегією залишилися задоволені. Її розробників залучили до співпраці поза конкурсом, мовляв, ті запропонували кращу ціну. Як кажуть у міністерстві, в порівнянні з іміджевими бюджетами Катару або Кувейту, це "крапля в морі".

Щоб втілити креативні задуми в життя, МЗС знову буде шукати гроші тепер вже від приватних інвесторів.



http://brandukraine.org/lib/media/a-9.jpg


http://img.zhzh.info/_ph/1/2/460840733.jpg




http://img.zhzh.info/_ph/1/2/398863446.jpg





http://img.zhzh.info/_ph/1/2/344566337.jpg

Тегі: імідж, Україна, реклама
НОВИНИ ТА ОБ'ЯВИ
Коменатрів: 0
avatar

Інші новини Житомир: