"Їх немає сенсу ремонтувати, на них вже немає запчастин, якщо їх ремонтувати, то це по 700 тисяч на кожний прийдеться витрачати, потреби в такому ремонті немає тим більше, що ми забезпечені зараз рухомим складом, ми отримуємо новий. Ті тролейбуси, які ще будуть їздити, ті ми будемо відновлювати, тим більше, що вони якихось таких затрат не потребують, а ці тролейбуси списуємо, запчастини всі, які там можна зняти, здамо на металолом і все інше, що там залишилось. Цим тролейбусам по 30 років, декілька є тих, що купували в 2014 році. У цих тролейбусів у всіх різний виробник, навіть якщо їх залишити, як донора запчастини, то немає можливості, тому що цих запчастин немає де використовувати, вони всі різні. Списуємо ті, з яких нічого не можна нікуди переставити", – сказав Андрій Нечуйвітер.