Вже четверту добу без води та опалення в квартирах живуть мешканці
Житомира по вулиці Мануїльського, 100-a. Дев'яносто сімей стали жертвами
халатності працівників "Житомирводоканал" і "Жітомртеплокомуненерго".
67-річний
Павло Гарбаренко, проживає в квартирі № 22 цього будинку, шокований
ставленням до своїх обов'язків відповідних служб. Пенсіонер звертається
за допомогою, а у відповідь чує невдоволення і не бажання вирішити
проблему жителів.
Директор 8-го ЖЕКу Сергій Кузьмінський запевняє, що проблема виникла не з них, а швидше за все, через водоканал.
Диспетчер
"Житомирводоканал" попросила Павла Павловича не заважати їй працювати і
порадила дзвонити в ЖЕК. У приймальні директора підприємства пообіцяли
допомогти, а вже наступного дня працівники водоканалу з'явилися на
кілька хвилин і зникли.
У "Житомиртеплокомуненерго" Павлу
Гарбаренку відповіли дуже промовистою: "Чоловік, ви мені набридли, наші
люди над цим працюють і шукають причину". У міській раді теж не
обнадіяли.
Пенсіонери цього будинку налаштовані рішуче. Якщо
відповідні служби найближчим часом не почнуть адекватно реагувати на
їхню проблему, то 70-ти річні мешканці вийдуть під стіни Житомирської
мерії.
Крім того, сьогодні до всіх проблем додався ще й
затоплений підвал. Днями працівники «Житомиртеплокомуненерго» міняли
біля будинку трубу, і ймовірно, що щось зробили не правильно. У
результаті, стався прорив.
Тепер працівники ЖЕКу потроху «виганяють воду з підвалу».
За
словами Павла Гарбаренка, щоб відкачати підвал буде потрібно не один
день, а щоб тепло і вода повернулися в квартири значно більше часу. І
все це, якщо відповідні служби будуть реагувати належним чином.