Надати повну базу боржників із зазначенням адреси і місця їх роботи до
травня 2011 року - таке завдання начальнику житомирського водоканалу
Леоніду Башинського на робочій нараді дав заступник міського голови
Микола Боровець.
Оприлюднити списки усіх боржників за опалення і воду заступник мера обіцяв ще з самого початку своєї каденції.
-
У місті не відчувається належна робота з дебіторами. Реально я відчую
її, коли ви покладете мені на стіл повний список боржників з їх адресами
і місцем роботи, - сказав Микола Боровець.
- І хто б мені не говорив,
що це складно, але я собі уявляю, якщо ви навіть не з'ясували, де ці
люди працюють, тоді що це за робота з боржниками? Ми просимо ці списки,
тому що хочемо допомогти вам у погашенні боргів спільно з обласною
державною адміністрацією і всіма іншими установами та організаціями, де
ці люди працюють.
Як повідомив Боровець, погашення дебіторської
заборгованості для водоканалу та тепломережі - це поки єдине джерело
надходження коштів на ці підприємства.
Як повідомив начальник КП
«Водоканал» Леонід Башинський, на підприємстві не напрацьована база
даних споживачів води (їх у місті 99 тисяч). До цього часу при складанні
договорів на водопостачання та водовідведення вказувалися лише ПІБ та
адресу споживача. Робота зі складанням детальних списків фактично
починається з нуля.
Начальник КП «Житомиртеплокомуненерго» Дмитро
Рогожин повідомив, що до квітня 2011 року підприємство повністю
ідентифікує кожного платника за місцем роботи, проживання та номером
телефону - це умова ліцензійного отримання (газу) від НКРЕ.
Зараз на підприємстві ідентифіковані 50% боржників. Це працівники комунальних, бюджетних та промислових підприємств.
Як
повідомлялося, працівники «Теплокомуненерго» в Житомирі, час від часу,
заходять у квартири недобросовісних платників та нагадують про їх
борги. Іноді працівники органів державної виконавчої
служби змушені конфісковувати телевізори, холодильники та іншу побутову техніку.