КРУ Житомирської області провело аудит фінансово-господарської
діяльності КП «Реклама», КП по експлуатації адмінбудинків Житомирської
облради і КП «Агентство з управління майном» Житомирської міськради.
Як повідомили «
Журналу Житомира» у
прес-службі КРУ, за результатами проведених контрольних заходів
встановлені втрати фінансових і матеріальних ресурсів внаслідок
неефективних управлінських дій на загальну суму 13,9 мільйонів гривень в
тому числі: упущені вигоди - 12,2 млн. гривень. та витрат внаслідок
неефективних управлінських дій - 1,7 млн. гривень.
Встановлено що
КП «Реклама» купувало постери, банери, транспаранти-перетяжки з
сюжетами соціальної реклами за цінами, в 3-8 разів перевищують ціни
інших суб'єктів, що призвело до додаткових непродуктивних витрат в сумі
310 тис. гривень.
Крім того, підприємство проводило витрати на
роботи з очищення і забарвленням стендів «Міськдовідка», які здійснювалися
суб'єктами Києва за цінами, в 1,5 рази перевищують ціни на аналогічні
роботи житомирських підприємців. Це призвело до додаткових витрат у сумі
238 тис. гривень.
Аудиторським дослідженням в КП «Агентство з
управління майном» Житомирської міськради результатів визначення
переможців конкурсів на оренду майна встановлено, що проведення
конкурсів не дає економічного ефекту, оскільки в більшості випадків
вартість оренди одного квадратного метра площі за результатами конкурсів
значно менше середньо-ринкової в місті.
Підраховано, що за
умови оренди комунального майна за середньо-ринкової вартості, що
склалася в даному періоді по м. Житомиру, КП могло б отримати додатково
коштів у сумі 3,1 млн. гривень. Слід підкреслити, що 93% від цієї суми
або 2,8 млн. грн, агентство повинно було направити до міського бюджету.
При
дослідженні в комунальному підприємстві по експлуатації адмінбудинків
Житомирської обласної ради доцільності понесених витрат виявлено, що
згідно з рішеннями Житомирської обласної ради протягом 2008-2009 років
на баланс КП передано низку майнових комплексів (зокрема, Овруцький
завод продтоварів, завод «Ремпобуттехніка» м. Житомир), які протягом
досліджуваного періоду не функціонували і не використовувалися, як
наслідок - непродуктивні витрати на їх утримання склали 295 тис.
гривень.