Від початку року до Міського інформаційного центру на «Гарячу лінію» звернулося більше двох тисяч житомирян. Найчастіше житомиряни звертаються до них з такими питаннями як, виникнення аварійних ситуацій водопостачання/водовідведення, теплопостачання, як порушення графіку руху громадського транспорту; ремонту дорожнього покриття; виникнення надзвичайних ситуацій (пожеж, аварій).
Про це «
Журналу Житомира» повідомили у Житомирській міській раді.
«Ми намагаємося працювати оперативно. Наша команда опрацьовує щомісяця, фактично, близько однієї тисячі звернень. Завдяки нам мешканець отримує достовірну інформацію щодо свого звернення, може контролювати його виконання та висловлювати свої побажання виконавцям, — зазначає Олександр Климчук, керівник КП «Міський інформаційний центр», — Одного разу сталася ситуація, коли злочинці зірвали камеру з електронного табло прогнозування транспорту. Ми в он-лайн режимі побачили це і відразу повідомили про це правоохоронців. Зловмисники були затримані на місці».
«Ми надаємо інформацію з міських камер відео спостереження як правоохоронним органам так і містянам (відповідно до заявок)», - підкреслює керівник КП «Міський інформаційний центр».
Для отримання матеріалів з архіву камер відеоспостереження потрібно звернутися за адресою Майдан Перемоги, 8.
Міський інформаційний центр працює цілодобово. Якщо Ви стали свідком аварійної ситуації, виникли проблеми в житлово-комунальній сфері або Вас цікавлять будь-які питання життєдіяльності міста, зателефонуйте на короткий номер
15−80 або на (0412) 481-481 (з мобільного).