Підприємці, які торгують на "Хлібному" ринку у Житомирі, 31 жовтня прийшли на сесію міської ради з вимогою не зносити базар і не будувати там паркінг. Проте, зносити ринок ніхто й не збирався.
Інформація про можливе створення паркінгу на місці ринку була озвучена лише у електронній петиції,
де була опублікована відповідна концепція. Згодом з'явилася ще одна петиція, автор якої агітував
проти будь-якого будівництва на "Хлібному".
Мер Житомира назвав все це фейками і пообіцяв посилити контроль над електронними петиціями.
"Історія з будівництвом паркінгу на місці ринку "Хлібного" — яскрава демонстрація того, як за допомогою фейків можна маніпулювати громадською думкою. Кілька днів тому хтось зареєстрував петицію з проханням не зносити ринок і не будувати на його місці парковку. Ця інформація збентежила підприємців і вони прийшли на сесію.
А правда в тому, що ніхто й не збирався там нічого будувати. Заспокоїти «заряджених» фейком людей дуже важко. Але я повторюю, що сказав їм раніше, — інформація не відповідає дійсності. Найближчим часом запрацює в повній мірі порядок прийому петицій, визначений статутом ОТГ, де обов’язковою умовою буде ідентифікація автора через ЕЦП або BankID", – написав в соцмережі
Сергій Сухомлин.