«Перелік паркувальних місць ми будемо затверджувати на наступній сесії - це приблизно 26 паркувальних зон. Наприклад, Житній ринок. Треба розділяти на три частини. Перше - оператори, які працюють саме з паркуванням. Люди мають приїхати, припаркувати автомобіль і не повинні спілкуватися з паркувальником, щоб не було ніяких спроб отримати кошти, які не будуть опубліковані. Це робиться за допомоги камер, які фіксують номер, йде відлік часу, 5 хвилин безкоштовно, а потом йде час паркування. Людина може сплатити через мобільний телефон, або паркувальний апарат», – зазначає Сухомлин.
«Тут потрібен інвестор, який готовий зайти і віддавати місту плату. Наприклад, ми визначимо, що потрібно не менше 5 млн на рік заплатити. Друга складова - інспектори з паркування. Саме наша муніципальна інспекція матиме нові функції. Він перевіряє автомобіль, якщо не сплачене паркування, або автомобіль стоїть на вулиці де зупинка заборонена, він складає автоматично протокол за допомогою планшету. Кошти йдуть в міський бюджет. Наприклад, за кілька місяців бюджет Вінниці поповнився на 3-4 млн грн. Це не просто планшет, це й принтер. Потрібно близько 200 тис. на одного інспектора. Третя складова цього проєкту - евакуатор. Теж не хочу, щоб це було на комунальному підприємстві. Це може бути й в Києві, дали публічний договір, кілька компаній закупило техніку. Інспектор, коли виписує штраф дає повідомлення, компанія приїхала зробила евакуацію, а потім отримала кошти від людини, яка забирає свій автомобіль», – розповідає Житомирський міський голова Сергій Сухомлин.