Антимонопольний комітет перевірив «Житомиробленерго» і рекомендував акціонерному товариству провести взаєморозрахунки зі споживачами, які переплатили 2,6 млн грн за електрику. Про це повідомляє
Житомирське обласне територіального відділення АМКУ.
«В ході дослідження Відділенням встановлено, що з 01.01.2019 АТ «Житомиробленерго» припинило свою діяльність в частині постачання електричної енергії, у зв’язку з чим на особових рахунках окремих споживачів станом на 01.01.2019 обліковувалася переплата. Станом на 24.10.2019 товариством 755 споживачам не повернено переплату за спожиту електричну енергію, розмір якої складає 2 650 020,13 грн. Таким чином, споживачами проведено подвійну оплату за обсяг електричної енергії, на який здійснено переплату», - зазначає АМКУ.
За інформацією антимонопольного комітету, АТ «Житомиробленерго» не вжито дієвих заходів щодо повернення споживачам переплати коштів за спожиту електричну енергію у повному обсязі.
«З метою запобігання порушенню законодавства про захист економічної конкуренції, керуючись статтями 14 та 17 Закону України "Про Антимонопольний комітет України", адмінколегія відділення рекомендує АТ "Житомиробленерго" вжити заходів щодо проведення взаєморозрахунків, враховуючи обліковану переплату за спожиту електричну енергію на особових рахунках споживачів, яка виникла до 1 січня 2019 року», - резюмує територіальне відділення.
У «Житомиробленерго» пояснюють, що договори про постачання електричної енергії, укладені з АТ в частині постачання електричної енергії припинили свою дію з 01.01.2019 року. І з нового року платежі приймає ТОВ «Житомирська обласна енергопостачальна компанія». Щоб повернути кошти необхідно надати свої банківські реквізити.
«В разі наявності у Вас переплати за електричну енергію спожиту до 01.01.2019 року, просимо Вас надати інформацію щодо банківських реквізитів для повернення Вам переплати за електричну енергію спожиту до 01.01.2019 року», - інформує «Житомиробленерго».