В столичному супермаркеті касира звільнили за небажання обслуговувати клієнтів українською мовою. Про це повідомили на сторінці у Facebook "Рух за мову".
Все почалося з того, що 22 січня мешканка Києва Ганна Сокіл поскаржилася на своїй сторінці в Facebook, що в супермаркеті "Новус" на вулиці Златоустівській касир на її прохання говорити українською мовою, відповіла "Началось, бл*дь" і відмовилася.
Жінка зажадала керівництво розібратися і вжити заходів по відношенню до співробітниці Семчук Оксани.
Касир супермаркету відмовлялася обслуговувати українською мовою (Скріншот)
Після цього Ганна Сокіл отримала відповідь від керуючої даного магазину мережі. У ньому повідомлялося, що керівництво торгової точки прийняло рішення звільнити з посади касира Семчук Оксану. З іншим персоналом провели просвітницьку бесіду.
Компанія "Новус" звільнила касира (Скріншот)
Також компанія перепросила Ганну за поведінку їх касира і попросила вибачення.