"Ми нараховуємо на одну колонку за нормою три кубометри води. Встановили лічильник, аби перевірити чи ця норма відповідає нашим нарахуванням, і за лічильником вийшло 140 кубів – це великі втрати. Третину колонок ми доведемо до споживачів, їх під’єднаємо до води і зменшимо втрати. Ми не зможемо повністю завести воду в будинок, підключити її до кранів, встановити санвузли і все інше – це люди повинні робити самі", – сказав Сергій Єрьомін.
"У цих колонках найчастіше ламається ежектор, – каже працівник водоканалу Петро Пікуль. – Там всередині є сальники. І ці сальники, які від частого натискання розробляються – ламаються. Ручки від колонок ми спеціально знімаємо, бо діти їх вигинають та ламають. Ми їх знімаємо і віддаємо жителям, які платять за користування колонкою. Раз на рік ми проводимо профілактику, міняємо трубу, штангу та інжектор".
"Води в хаті немає. Ми її сюди не заводимо, бо в нас стара хата. Стіни трухляві, якщо проведеш воду, почнеш довбати, то стіна може піти донизу. Колонка важлива не лише для мене, тут і сусіди є і з цього будинку і ті, які приходять з сусіднього провулку", – зазначив містянин.