Доступний та практичний спосіб реклами — друк брошур різних форматів та змісту. Використовують їх для інформування про різні події, товари чи послуги. Такий спосіб реклами швидко потрапляє до рук потенційного клієнта.
Цей вид друкованої рекламної поліграфії має вигляд невеликої книги, аркуші якої скріплені між собою. Зазвичай брошура містить від 8 до 48 сторінок. На них може бути не тільки рекламна інформація, проте й кольорові картинки, ціни на запропоновані послуги та товари. Брошури виготовляють багатосторінкові та поодинокі. Одинарні створюють подвійним фальцем. Текст, який друкується через дві сторінки, а потім згинається навпіл і фальцюється. Для цього підходять різні сорти паперу і навіть кольорові його варіанти.
Брошури друкуються наступними способами:
Цифровий друк потрібен для тиражування малої кількості брошур, або при необхідності швидкого отримання готового рекламного продукту. Якщо тираж великий, то спеціалісти використовують офсетний спосіб. Перевага такого варіанту в тому, що за невелику ціну утворюється високоякісний друкований рекламний матеріал. Різографія вигідна, якщо тираж середнього розміру. Але при такому способі все друкується одним кольором. Тому зазвичай основний текст друкується різографією, а обкладинка кольорова.
Для друку брошур в найбільш придатні формати А4, А5. Проте можуть використовуватися й інші розміри, залежно від потреб клієнта. Перед друком спеціалісти поліграфії створюють макет, консультують, щодо найкращого варіанту.
Основні елементи рекламного матеріалу:
Для виготовлення брошур можна обрати різні способи склеювання:
Найдешевший спосіб скріплення, при умові, що аркушів небагато — скоба. Для великої кількості сторінок використовують термоклей та брошурування на пружину. Найдорожчий варіант — пружина, але виглядає така брошура пристойно та слугує довгий час. Необхідний, коли потрібно створити обкладинку в твердій палітурці або використати різні матеріали для її створення.
Розвиток власної справи потребує якісної реклами. Виготовлення таких POS-матеріалів дозволяє кожному постійному та потенційному клієнтам наживу побачити товар та послуги компанії.