Одна з найбільших в світі компаній McDonald’s, що 36 000 ресторанів в 119 країнах, провела незалежні випробування детекторів якості олії для смаження Testo 270.
Випробування проводилися в 5 країнах Європи: Німеччина, Франція, Велика Британія, Нідерланди та Швейцарія. Протягом шести тижнів прилади випробовувалися при смаженні різних продуктів харчування. Після проведення вимірювань testo 270 проба масла відправлялася в незалежну лабораторію для аналізу на колонному хроматографі. В цілому було проаналізовано 162 проби.
Результати тестів переконливо підтвердили точність продукції Testo. Понад 80% всіх вимірювань вклалося в діапазон похибок + 2 ТРМ. 97% всіх вимірювань вклалися в похибка + 3,5 ТРМ.
Використання тестерів якості масла testo 270 дозволяє скоротити витрати на олію, забезпечуючи при цьому, відмінну якість продуктів.
Прилад вимірює сумарну кількість полярних матеріалів (ТРМ), яке залежить від типу олії, продукції для обсмажування і кількості жарок. При цьому, можна використовувати будь-які типи рослинних і тваринних жирів для смаження.
Існують три діапазони концентрації ТРМ в маслі для смаження:
Після цього, був підрахований економічний ефект від впровадження testo 270 на прикладі ресторанів McDonald’s у Франції. За основу розрахунків приймався типовий ресторан, який має 3,5 ванни для смаження ємністю 14 літрів. Вартість літра олії становить 0,3 Євро. Періодичність контролю в кожній ємності для смаження становить 2 рази на добу. Режим роботи 365 днів на рік.
Економічний ефект для одного ресторану становить 1265,50 Євро в рік з урахуванням вартості приладів Testo 270 та їх періодичного обслуговування.
За словами представника McDonald’s Франція пана Патріка Хугота «Testo 270 дозволяє економити від 20 до 25% олії, що використовується, завдяки оптимізації процедури його заміни».
Результатом випробувань Testo 270 стало глобальне схвалення McDonald’s, яке рекомендує використовувати цей прилад в мережі своїх ресторанів по всьому світу.