Сьогодні: Вс, 28-04-2024    21:53:14
Житомир » Новини » Житомир » 2020 » Январь » 20 » 10:57:47 оновлено: 11:15:47

Житомирянам нагадали про онлайн-сервіс, куди можна скаржитися на проблеми міста

20-01-2020, 11:15:47 580 Коментарі 0 Читать на русском

Житомирянам нагадали про онлайн-сервіс, куди можна скаржитися на проблеми міста
У Житомирі вже 1,5 року працює інтерактивна веб-платформа «Відкрите місто», яка дозволяє жителям міста спільно з міською владою вирішувати локальні проблеми місцевої інфраструктури або якості надання комунальних послуг.

Інструментарій платформи дозволяє описати проблему, відмітити її на карті та сформувати електронне повідомлення. Платформа передбачає можливість перевірити, в якому статусі знаходиться запит: прийнятий до розгляду, вирішений чи не вирішений (з позначенням причини).
 

Як працює система «Відкрите місто»?

 
  • Для повідомлення про виявлену проблему чи несправність користувачу необхідно зареєструватися на порталі, вибрати категорію, до якої відноситься проблема, додати фото та/або відео файли (за наявності) та вказати адресу чи координати проблемної ділянки на карті.
  • Повідомлення про наявність проблеми після перегляду модератором автоматично відправляється відповідальним органам влади/організаціям. За необхідності виконавець чи відповідальний працівник може запросити додаткову інформацію чи уточнення щодо зареєстрованого повідомлення у користувача.
  • Відповідальний за вирішення проблеми орган влади/організація вирішує проблему. Якщо проблема не може бути вирішена відразу чи протягом певного прийнятного часу (один місяць), відповідальний працівник інформуватиме користувача щодо обґрунтованих причин неможливості вирішення цієї проблеми.

Мобільні додатки для Android та iOS: http://opencity.in.ua/mobileapp/
Повна версія веб-платформи «Відкрите місто»: https://opencity.in.ua/

В мерії наголошують, що в разі виникнення екстрених ситуацій, швидке реагування може забезпечити лише звернення за номерами телефонів екстрених служб 101, 102, 103, 104 або за номерами 15-80, (0412) 481-481 (Міський інформаційний центр).


Тегі: платформа, Житомир, скарга, Відкрите місто
НОВИНИ ТА ОБ'ЯВИ
Коменатрів: 0
avatar

Інші новини Житомир: