В комунальному транспорті Житомира запустили послугу оплати проїзду за допомогою SMS. Житомир став третім містом в Україні, де абоненти всіх трьох мобільних операторів можуть оплачувати поїздки таким чином.
Як повідомляє Житомирська міськрада, сервіс SMS-оплати простий, зручний і безпечний, адже мобільний телефон сьогодні є майже у кожного. Все, що потрібно - це сам телефон і кошти на мобільному рахунку.
Пасажиру достатньо надіслати повідомлення з кодом відповідного маршруту на номер 877 та за 1-2 хвилини отримати повідомлення-відповідь з підтвердженням платежу і терміном дії квитка.
Плата за саме SMS при цьому не стягується - з мобільного рахунку абонента списується лише вартість проїзду. Сервіс доступний усім абонентам передплаченого зв'язку Київстар, Vodafone і lifecell.
«Нам дуже приємно, що Житомир став третім містом, де послуга SMS-оплати в електротранспорті запускається усіма трьома операторами одночасно, адже йдеться не про конкуренцію, а про зручність і розширення можливостей оплати для усіх мешканців та туристів міста. В даному випадку ми пропонуємо ще один спосіб оплати - екологічний, зручний та сучасний. Не потрібно нічого завантажувати чи бути прив’язаними до будь-якого мобільного додатку. Єдина умова здійснення SMS-оплати: на балансі мобільного рахунку абонента має бути достатньо коштів для оплати квитка», - прокоментував Андрій Большаков, заступник Генерального директора Vodafone Україна, регіон Центр.
Раніше можливість SMS-оплати з'явилася у жителів двох міст - Івано-Франківська та Львова. Також послуга оплати за допомогою SMS доступна у Вінниці абонентам Київстар. Досвід впровадження сервісу в цих містах показує, що SMS-оплати стають дедалі популярнішими серед мешканців. Так, в Івано-Франківську кількість користувачів щомісяця зростає мінімум на 23%, у Вінниці та Львові сервісом щодня користується понад 4000 пасажирів.