З 24 березня житомирянам почали повертати на банківські картки кошти, які були помилково зняті за проїзд в громадському транспорті. Про це інформує Управління транспорту і зв’язку міської ради.
У мерії пояснюють, що у зв'язку з тим, що СМС або вайбер-повідомлення про повернення "reversal" коштів користувач не отримає, то кожному, хто впевнений в наявності помилкових/сумнівних списань необхідно ретельно перевірити свій баланс за допомогою банківських виписок.
"Згідно банківських процесів дана процедура повернення коштів називається "reversal", це фактично означає, що ці операції повернуться до того стану, в якому вони були до проведення сумнівної транзакції. Тому, на жаль, СМС або вайбер-повідомлення користувач не отримає. Але в умовах діючого карантину є рішення, яке буде дуже зручним - це робота з банківськими додатками, де можливо зробити виписку", - йдеться у повідомленні.
У кожного банку свій спосіб відображення такого роду повернення коштів ("reversal") наприклад:
- "Ощад 24" в операції вказується призначення "Reversal";
- "Монобанк" у виписці відображає "Скасування, та поповнення";
- У виписці "Банк Форвард" відображається дата повернення, призначення та сума;
- "УкрСиббанк" у виписці відображає "Відміна придбання товарів/послуг...", і вказує суму.
Як повідомляв "
Журнал Житомира", у КП "Житомиртранспорт" відбувся збій, в наслідок якого з банківських карток житомирян, якими вони раніше оплачували проїзд,
списалися зайві кошти. У деяких житомирян за ніч провелось по 15-20 оплат по 4-6 гривень.