«З 22 парковок, які були визначені у свій час, залишаємо 14 на платне паркування. Це навколо Сінного та Житнього ринків - основні дві локації, де планується на першому етапі провести організацію платного паркування, де найбільш є проблематика. Далі будемо дивитися, чи продовжувати збільшувати локації або залишимо ту кількість, яка буде на першому етапі. Фактично, протягом одного-двох місяців будуть проведені організаційні заходи, потрібно скорегувати чинні паспорти цих парковок, тому що змінилася норма та правила ДБН, державні стандарти утримання парковок і після того вже можна буде розпочинати роботу з організації паркозон», - розповідає начальник управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради Костянтин Підпокровний.
«Комунальне підприємство не завжди приклад, коли вони працюють ефективно, тому проведення прозорого конкурсу на інвестиції й управління цими парковочними зонами - це, я думаю, найкращий варіант. В цей проєкт потрібно робити інвестиції. Думаю, що найкращий варіант - проведення конкурсу і визначення операторів, які можуть це робити швидко та якісно. Якщо будуть житомирські компанії, то ми із задоволенням будемо розглядати й такі варіанти, але головне, щоб місто отримало з цього дохід і друге - навести лад по паркувальним зонам. Це механізм, щоб регулювати потік транспорту в центр міста. Якщо робити, наприклад, задешево навколо «Житнього ринку», то це буде перетворюватись на те, що й зараз. Якщо ціна трошки буде вищою у цій зоні, то люди приїхали на пів години або годину, пішли на ринок, скупилися і від'їхали. Задача, щоб машина не стояла там цілий день, не створювала затори на центральних вулицях. Це один з варіантів, він проглядається, як пріоритетний, але, можливо, у депутатів міської ради буде свій погляд на організацію паркозон. Можливо, вони захочуть виділяти кошти з бюджету на облаштування, тому це все одно потрібно з ними порадитися», - прокоментував Житомирський міський голова Сергій Сухомлин.