Перш за все, слід пам'ятати, що контекстний таргетинг в рекламі Google дуже ефективне і широко використовується фахівцями SEM. Проста публікація рекламних матеріалів на всіх веб - сайтах, що належать групі партнерів Google, є неефективною, і зазвичай рекламодавець втрачає значну частину свого бюджету. Використовуючи таргетинг, можна значно зменшити кількість сторінок, на яких з'являтиметься реклама. Рекламодавець може вказати, яка тематика сайтів йому найцікавіша.
Щоб отримати уявлення про те, як працює таргетинг реклами, слід навести приклад. Достатньо уявити, що є інтернет-магазин побутової техніки. Якщо оголошення відображається в блозі про виховання дітей, якою є ймовірність того, що воно зацікавить користувача? Ось чому контекстне націлення таке важливе. Рекламні матеріали такого магазину мають з'явитися, наприклад, на форумі DIY або в автомобільному блозі. Тоді набагато більше шансів, що середній користувач стане клієнтом магазину.
Коротко кажучи, при націленні реклами Google автоматично налаштовує рекламні матеріали так, щоб вони з'являлися на схожих сайтах. Як це можна зробити? Першим кроком до впровадження контекстного таргетингу є додавання ключових слів або тем до груп оголошень в контекстно-медійній мережі. Налаштування контекстного націлювання також може залежати від розташування та конкретної аудиторії. Якщо певні ключові слова або теми стосуються теми сайту, є велика ймовірність, що там з'являться рекламні матеріали.
Контекстний таргетинг належати до медійної реклами. Його можна використовувати як для продажу послуг та продуктів, так і для підвищення поінформованості компанії користувачів Інтернету. Варто зазначити, що рекламодавець не несе додаткових витрат за налаштування таргетингу. Рахунки за рекламну кампанію виставлятимуться на основі фіксованих ставок відповідно до правил Google Реклами.
Реклама в Google не все, що можна зробити для свого веб - сайту або магазину. Немає сумнівів у тому, що такі заходи є ефективними та ними варто цікавитися. Однак слід згадати й про SEO, тобто про позиціювання сайту в органічних результатах пошуку. Цей процес ґрунтується на:
Що призводить до збільшення позицій окремих ключових слів. Перевага SEO перед Google Ads – стабільність – правильно позиціонований сайт дуже довго зберігає високі позиції у пошуковій системі. Проте рекламні кампанії з використанням доступного бюджету закінчуються та ефекти зникають. SEO орієнтоване на стійке зростання, яке йде пліч-о-пліч з оптимізацією конверсії для збільшення доходів, наприклад, в інтернет-магазинах.
Хоча цей процес займає деякий час — зазвичай кілька місяців, — він приносить задовільні результати у вигляді більшої видимості, вищої позиції та збільшення відвідуваності сайту. У випадку багатьох галузей чудовою ідеєю є синергія SEO з рекламою в Google Ads. Така синергія дозволяє звертатися до одержувачів кількома каналами, що ще більше збільшує ефективність маркетингової діяльності!